Snöblask

Usch vilket tråkigt väder det har varit i dag, typiskt bara för att jag trodde det skulle bli vår.

I dag har Alma varit på dagis som vanligt och hon hade haft det jättebra. Ester och jag har varit på föräldraträff, trevligt att träffa lite andra mammor. Men det är så hemskt med mitt munsår, när jag pratar med någon så tittar dom mig inte i ögonen utan dom tittar på min lätt förstorade överläpp. Jag ser riktigt hur dom försöker att inte kolla men dom kan inte låta bli. Jag vet ju själv hur dan jag är om någon ser annorlunda ut, man försöker att inte glo men man gör ju det ändå.

Alma ville baka i dag när hon kom hem från dagis, så vi bakade muffins med smartis i. Det är så jobbigt att baka när jag inte får slicka skålen, jag älskar smet men det gör min dotter också så jag behöver knappt inte diska skålen efter baket.

Nu sover mina älskade barn i sina sängar, det är så ljuvligt att få en liten stund för sig själv på kvällen. När Andreas kommer hem från bandyn strax efter 8 blir det promenad med Emma.

På lördag har vi blivit bjudna till Thomas och Lotta så nu hoppas vi att alla får hålla sig friska så vi slipper ställa in.

         
  Alma                                   Ester


   
  Alma                                  Ester



Lilla älskade Alma, hu vad tiden går fort!!! Här var hon 6 månader.
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0