Shopping i Färjestaden

I dag hade vi sovmorgon eller Ester vill säga. Alma väckte mig vid 5.30, då behövde hon både kissa och bajsa. Sedan smög vi tillbaka till sängen och somnade om till 06.50. Så i natt har Ester sovit bra, hon åt inte förens vid 4 i morse.

Efter frukosten tog jag och Sigge en promenad, Andreas ska på något möte i kväll så jag kan inte gå då, tyvärr.
När Ester sov förmiddag började jag storstäda toaletten, jag är fortfarande inte färdig får väl fortsätta i kväll när barnen sover.

I eftermiddag har jag och barnen varit och shoppat på köpstaden. Alma fick pengar av moster Anna när hon hade dopdag och för dom pengarna köpte Alma i dag ett tjusigt kitt till sin prinsessklänning. Det innehöll en väska, örhängen, halsband, ring och ett par urtjusig skor. Hon fick också ett par jeans från HM. Var även på systembolaget och köpte lite vin till helgen då vi ska fira Hans.

I morgon ska jag göra tårtorna som jag ska ha med på lördag, tänkte göra en chokladtryffeltårta. Den ska gärna stå i 3-4 dagar innan servering. Gör nog dumlekakor också, är det kalas så är det.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi, vilket fint kitt = )

2009-02-28 @ 08:06:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0