Munsår

Världen håller på att gå under, jag har fått munsår för första gången. Har precis varit och inhandlat vectavir, det är inte klokt hur denna lilla tub på 2 g kan kosta 100:-
Produktbild: Vectavir kräm 1 %     KR  (förp: 2 g)
I dag kom vi äntligen iväg till kyrkis, vi har missat ett par måndagar nu. I Almas ålder är det bara en flicka men i Esters ålder var det 5 st så det blir kul för henne när hon blir lite större.

I eftermiddag ska vi hälsa på Oliver i hans nya hus, vi har köpt en liten inflyttningspresent som vi ska överlämna.

Just nu sover Ester, Alma har just vaknat, det är synd att dom inte sover samtidigt.

Håller på att ladda ner lite filmer, i går laddade jag ner Sex and the city långfilmen och nu håller jag på att ladda ner en dansk film med Mads Mikkelsen som heter Flamman och citronen. Jag skulle kunna se på film hela dagarna men tv:n är ju alltid upptagen av min lilla dotter, just nu kollar hon på Emil.


Jag och Alma i september -06


Alma äter sin första semla, februari -07

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!



Jo, jag kan ändra, men vad menar du med att det såg annorlunda ut i går? Ibland ser stilen på texten olika ut beroende på vilka stilar man har och inte har i word. Jag ser inte den stilen vi valde till din blogg på pappas dator på min, för jag har inte den stilen inlagd.



kram

2009-02-02 @ 18:56:12
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0