Länge sedan

Tiden går så fort, hela förra veckan hade vi fullt upp så jag hann inte skriva. Fick just en påminnelse av min lillasyster att det var länge sedan jag skrev.

Vad hände förra veckan?

 På måndagen var vi ju i Nybro, det vet ni ju.

På tisdagen var jag och Andreas, utan barn, i Kalmar och handlade på Bauhaus, Ikea och Citygross. Det var så skönt att åka utan barn. Vi inhandlade dom sista sakerna till Almas rum.

På onsdagen kom morfar och tapetserade Almas rum, jag målade dörrposterna och garderobsdörren. Jag målade den först med magnetfärg och sedan med skolkritefärg.

På torsdagen målade jag dörrposterna och garderobsdörren igen.

På fredagen kom morfar igen, tur vi har honom, och satte upp listerna och skruvade ihop den rosa byrån.
Var även på syskrinet i Borgholm och beställde överdrag till dynan som ska ligga på kökssoffan. Orkade inte sy själv. Köpte gardiner till Almas rum, så söta med prinsessor på.

På lördagen gick jag och Ester långrundan. Jag putsade fönstret i Almas rum samt målade färdigt hennes docksäng.

På söndagen gick jag och Carita vår runda, det var ruskigt kallt. På eftermiddagen åkte vi till syster Anna i Mbla, Andreas skulle hjälpa Henrik att såga ner lite träd.

I dag har vi varit på kyrkis, jag och Ester har varit på promenad och Alma var hos farmor. Jag har även varit och handlat mat, köpte också blommor och krukor, även det till Almas rum. Ska lägga in lite bilder när rummet är helt färdigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint hennes rum blir!!

smart med sån färg, magnet o tavelkrita, var köpte du det?? och kostar? ska jag med ha! =)

Skönt att åka utan barn! undra när det går att lämna Alicia, tutt-Alicia till nån annan ;-)

2009-02-23 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0