Han har gjort det igen.......

..............raderat Emil filmerna, jag som precis spelat in 3 nya filmer. Jag ger upp.

Med Ester är läget ganska bra, peppar peppar. Hon har inte spytt sedan 6 i morse och hon har druckit vatten och lite ersättning 2 gånger, endast 50 ml/gång. Hon är så hungrig, gapar som en starholk, vilket hon aldrig gör annars. Så nu hoppas vi på friskare tider i vår familj.

Jag och Alma har spenderat en eftermiddag i hop. Vi har varit i simhallen och badat, bubblat, bastat och Alma avslutade med att ta en glass. Det var mysigt, vi får försöka gör det till en vana att hitta på något en eftermiddag i veckan.

Jag och Ester har precis kommit hem från en promenad, men nu måste jag gå och förbereda kvällsmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0