Expedition storstädning

I dag har har jag fortsatt min storstädning, ett rum i taget. I dag har jag angripit köket, usch vad äckligt det blir fort. Jag har legat på golvet och torkat listerna under köket och längs väggarna. Torkat att luckor och tvättat bort all flugskit från taklampan. Det som återstår är taket och inuti skåpen. Jag tror att jag ska hinna så mycket men man blir ju avbruten lite då och då så det känns som jag aldrig kommer bli färdig, och när jag väl är färdig med sista rummet är det dags att börja med toaletten igen som var mitt första projekt.

Jag tog en paus i eftermiddags och tog med mig Alma på bokrean i Borgholm, farmor kom och passade Ester. Vi köpte med lite semlor hem som vi bjöd farmor och farfar på.

Var även inne på hälsokost och investerade en flaska Chi-San.

Hälsokost Energi & vitalitet Chi san flytande med Rosenrot 300ml

Chi San innehåller adaptoogener Rosenrot, Schisandra, och Rysk rot.


"Från trött till pigg på bara 30 min effekten kan märkas redan efter bara en halvtimme och kan vara hela dagen med en unik kombination av rosenrot, rysk rot och schisandra, naturens mest uppiggande örter. Kombinationen bekämpar trötthet och bristande ork på flera nivåer samtidigt. Både fysiskt och psykiskt. "

T
yckte detta passade in på mig och vet ni det känns faktiskt som den fungerar. Nu vill jag i gång och städa igen och så har jag aldrig känt förut. Får nog ta mig en hutt av detta varje dag.

I går var jag och Pauline i simhallen, alltid lika trevligt att ses eftersom det inte blir så ofta.

Alma har sovit första natten i sitt nya rum, allt är inte riktigt på plats men hon ville så gärna.






Julgranen ligger fortfarande kvar.......................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fiiint rum ALma fått!!!

2009-02-26 @ 17:25:45
Postat av: Emilia

Vad fint Alma fick det! Det blev verkligen jättebra! Jag har liksom alltid trott att det var ett mörkt rum, men inte!



Chisan är verkligen jätteäckligt! Jag hade det en gång men när jag tog det första gången blev det aldrig mer!! Hehe, men lycka till du = )



Kram

2009-02-26 @ 20:22:35
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mormor

Åh, vilket fint rum Alma fått nu. Där kan hon väl trivas bra. Ja, det verkar du vara ett riktigt dundermedel du hittat. Det vore väl lönt att testa.



Kram mamma

2009-02-26 @ 21:04:37
Postat av: Linda

Vad duktig du är, det är ju nästan så att man blir sugen på att åka hem och storstäda själv :o). Så himla stor Alma har blivit, det är helt sjukt. Och vad söta de är båda två :o). Hoppas att allt är bra. Hoppas vi syns snart. Kram kram

2009-03-02 @ 12:16:22
URL: http://tradgardsmys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0