Besök i Nybro

I dag har vi varit och hälsat på Alva och Astrid i Nybro, dom fyller 2 år i morgon. Det var trevligt och god mat fick vi. Alma hade inte sin bästa dag men det gick väl hyffsat bra ändå.

Jag hade beställt en dyna till vår kökssoffa på Krusells Partilager i Nybro, så nu måste jag sy ett överdrag någon dag.

Har inte hunnit skriva dom senaste dagarna men det har väl inte hänt så mycket ändå men  i går var Alma på 4 års kalas hos Agnes och hon blev lämnad själv en stund, trodde aldrig det skulle gå men det hade gått jättebra. Alma hade lekt mest med en kille som heter Emil.

I dag har Almas prinsessklänning kommit, jag har köpt den för 80 kr på Tradera och den var ny. Hon har den på sig nu och är jätte stolt. Hon tycker det är kul att klä ut sig.

Nu börjar Ester bli otålig så jag får väl gå till henne.


Alva och Astrid


Alma


Alma i sin nya klänning, tyvärr ville hon inte vara med på bild


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vilken söt klänning! Den passade perfekt ju, bra att tradera finns = ) Kram!

2009-02-16 @ 18:13:39
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja,den var jättesöt. Jaså, Alma var inte riktigt på humör när vi besökte Nybro. Hur kan det komma sig? Men Ester då, var hon på bättre humör?



Kram mamma

2009-02-16 @ 22:00:39
Postat av: Emilia

Lovisa! Nu får du börja blogga! Saknar dina frekventa inlägg!

2009-02-23 @ 13:57:34
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0