Ännu en grå dag

Man blir ju deppig när man tittar ut genom fönstret, det har ju inte blivit ljust för dagen.

I morse hade vi sovmorgon, eller jag i alla fall. Jag vaknade 8.05 men barnen hade nog varit vakna ett tag.
Men det blev stressigt för Alma, men hon kom i väg i tid ändå men Andreas glömde termobyxorna hemma så han fick åka tillbaka till dagis igen men han skulle ändå in till Kalmar på maskinvisning så det gjorde inget.

Jag och Ester var ute och gick med Emma. När vi kom hem försökte jag städa men Ester tycker det är så tråkigt när ingen vill vara med henne så jag hann inte så mycket. 

Håller just nu på att ladda ner "Maria Larssons eviga ögonblick" hoppas inte det tar hela natten innan det är färdigt.

I kväll vill Andreas ha pizza så det får väl han och Alma äta, själv ska jag ha räkor. Han måste ändå ner till Borgholm och hämta ut sin nya mobiltelefon.

Alma har sovit med flätor i natt, tror det var någon flicka på dagis som gjort det annars hade hon aldrig kommit på det själv. Så i dag var håret änlga lockigt, hon var så stolt.

  


Dagens boktips smakar bra


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vad söt Alma var i lockigt hår! Vad bra att det funkade med nedladdningen nu = )



Kram

2009-02-06 @ 18:32:35
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0