Gott Nytt År

Då var det nyårsafton igen, känns inte som det var så länge sedan sist. I dag har vi mest slappat, självklart har jag förberett lite inför kvällens firande.

Andreas och Alma har åkt skridskor, premiär för Alma och man kan nog säga att hon ärvt mitt anlag för det här med skridskoåkning, dvs ingen känsla alls utan ligger mest som en liten "bambi" på isen. Vi har en jättefin is på vår nya bajsbrunn, eller det som ska bli bajsbrunn vill säga, än så länge är det bara ett stort hål i marken och där har det samlat en himla massa vatten efter snösmältningen och regnet som nu har blivit en tjock fin is. Men Andreas är super duktig så vi kan hoppas att Ester får ärva pappas talang.

2009 har varit ett ganska bra år, det har väl hänt mest trevliga saker i mitt liv. Det största händelsen för mig var nog att jag sa upp mig från mitt jobb och det känns som det bästa beslut jag tagit.

Nu ska jag gå och duscha och göra mig vacker, om det nu går.

Men jag vill önska alla ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gott nytt år!! Ha så kul ikväll!



Kram

2009-12-31 @ 18:05:39
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anna

Men snälla Lovisa nu är d väl ändå dax för lite uppdatering......<3<3

2010-01-14 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0