Solliden

I dag har jag och min vän Pauline varit lite rojalistiska, säger man så, vi har nämligen varit på Solliden och vi hade tur. Vi såg Madeleine och Jonas, dom åkte i väg i en snygg volvo jeep och lite senare kom kungen och Silvia ut och hon vinkade till oss, men det var väl inte så konstigt för Pauline hon vinkade så glatt så Silvia tyckte väl att hon var tvungen.
Pauline började även prata med en vakt om Victoria och Daniel också var där men dom var i Stockholm. Sedan gick vi och fikade på Kaffetorpet, det var en mycket mysig förmiddag.

I kväll ska vi fira Julia, min syster dotter, som fyllde 15 år den 12/8, på min och Andreas bröllopsdag. Den firade vi genom att ta med barnen och äta mat på Borggrillen och mjukglass på Bem`s.

I gårkväll var vi i Äleklinta och åt Pizza, det var farmor och farfar som bjöd barnen med familjer, det var trevligt och gott. Till kaffet fick vi chokladbollar. Kvällen avslutade jag med en promenad, det behövdes efter allt jag ätit.

Ja, det var en sammanfattning av veckan som gått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0