Mysig dag i det vackra vår vädret

Vilket väder, man blir ju så glad.

Vi har haft en mysig eftermiddag i borgholm jag och barnen.
Vi började med att besöka biblioteket, första gången för Alma och jag skäms över det, vi lånade lite böcker och 2 filmer. Sedan strosade vi vidare till apoteket, bokhandeln och sedan avslutade vi med en fika på Nya Condis, Alma tycker det är så mysigt att gå på fik.

På förmiddagen hjälpte farfar Alma att sätta i hop hennes efterlängtade studsmatta, hon är så lycklig för den.
Undertiden putsade jag lite fönster och städade i sovrummet. Håller även på att sortera alla barnens kläder och lägga i lådor, känns som ett evighetsprojekt då Alma vill hjälpa mig med detta.

I dag har farmor och farfar avlivat lilla Fanny, deras hund. Hon var gammal och sjuk så det var väl bäst så men visst är det tråkigt. Hon har liksom alltid funnits där, hon var valp när jag och Andreas träffades för 13 år sedan.


Alma och farfar


Alma mitt i ett hopp


Ester i sin dress hon fått av moster Anna


Tjejerna

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har ni köpt studsmattan o vad kosta den? skulle va kul för Evelina oxå med en sån ju! =)

2009-04-07 @ 19:23:33
Postat av: Julia

Dom är ju bara för söta! =) Åhh jag som har tjatat på mamma att jag oxå vill ha en studsmatta, men hon tycker att det är fult att ha en sån i trädgården, men hon är ju som hon är.

Vi hörs! Kram!

2009-04-08 @ 16:33:45
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0