Lata mig i sängen

Just nu är det alldeles tyst och stilla i huset, barnen sover och jag kan ligga och surfa i sängen. Det har ju inte blivit så mycket sömn för min del dom sista dagarna så jag försöker vila när jag kan. Jag blundar när jag går genom huset för att slippa se skiten som ligger överallt, jag sparkar bort leksakerna längs vägen för jag orkar inte böja mig ner, snacka om att vara lat. Men jag har så ont i kroppen, känner att jag med håller på att bli lite sjuk.

I dag när Ester skrattade tyckte jag mig kunna skymta något vitt i underkäken, inget som kommit upp men under skinet eller tandskötet tyckte jag mig se något. Kan ju inbilla mig men snart borde det ju vara dags, barnet är ju 8 månader.

På förmiddagen har jag och Pauline, Anton o Ester varit och handlat mat, Alma fick vara hemma med pappa eftersom hon hade feber i går. Veterinär Karin hade varit och tittat på en ko och Alma hade stått blixt stilla i 45 minuter och tittat på vad hon gjorde, kanske en blivade veterinär, det hoppas pappa Andreas. Alma var så facsinerad över att veterinären hade stoppat in något i kons rumpa men hon kunde inte riktigt förklara vad det var för något.

Ska kanske passa på att vila lite nu innan barnen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe, Alma är ju rolig!

2009-04-29 @ 10:15:44
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0