Härlig promenad

Började morgonen med att gå en runda med Carita, det var så underbart väder.

Gjorde en tjälknöl i natt och det skulle bli så mycket mat så vi bestämde att bjuda farmor och farfar på middag.
Det blev tjälknöl och potatisgratäng och brylepudding till efterrätt.

Efter maten gick jag, farmor och barnen på promenad till Olofs backe, ett härligt ställe med vacker natur.

Annars har jag putsat lite fönster, rensat och vikt urvuxna barnkläder, äntligen är jag snart färdig och jag tror det blir 7-8 kartonger med barnkläder.

I morgon är det dags för det sedvanliga påskfikat hos Lillan, Andreas faster.


Alma och farmor



Alma skalar en pinne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0