Fredagsmys

Jag älskar fredagskvällarna för då äter vi massa gott och bara slappar framför tv:n. På fredagar unnar jag mig nu mera att äta godis, min stora last här i livet.

I natt har jag inte sovit mer än 2 timmar, Ester har varit så orolig och varm av febern, hon har legat på min mage större delen av natten och då kan ju inte jag röra på mig. Hon har feber i dag också så jag ger henne panodil var 5:e timme för annars är hon helt slut. Hoppas febern ger sig snart, det räcker liksom med att hon är dunderförkyld.

Har i dag varit o köpt örontermometer på apoteket, det var helt ljuvligt att ta febern nu, vi har provat den hela familjen.
Annars har jag inte gjort ett skit, är så trött jag har ju vant mig vid att få sova 6-7 timmar.

I kväll blir det hemmagjorda hamburgare.

Kommentarer
Postat av: Julia

hamburgare! Då blir ju Alma glad :) kram!

2009-04-24 @ 17:44:58
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0