Rea rea rea...........

I dag har familjen varit på rea, jag trodde det skulle vara jättemycket folk men det var inte en kotte.
Kanske för att vi var där när de öppnade men jag hade ändå förväntat mig mer folk och kärringar som stod och slet efter samma tröja.
Hittade mycket kläder till barnen fast inte på rean, som vanligt.¨
Träffade även syster Anna med familj, hon shoppade som vanligt{#lang_emotions_laughing}

Köpte även lite födelsedagspresenter, då vi ska på lite kalas i början av året.

Alma skötte dig bra i affären, hon hade fullt upp att kolla på en mamma som hela tiden skrek "nej Märta".
Ungen var i Almas ålder och hon var verkligen överallt.

När vi kom hem tog vi fram engångsgrillen och grillade lite korv, det var bara jag och Alma som åt då pappa Andreas inte känner sig så bra i sin mage. Men jobba ska han ändå, han är aldrig för sjuk för det.

Ester har provsmakat gröt, usch tyckte hon. Hon grinade verkligen illa till skillnad från hennes storasyster som gapade från första dagen.

I kväll ska jag se fortsättningen på lesbiska Selma, hon framstod verkligen som en nippertippa eller så var det för att Helena Bergström är en nippertippa hela hon.

Ha en bra kväll!



Korven


Korvätande Alma


Ester


Ester äter gröt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! kul med din blogg,alltid kul att läsa om Almas upptåg. Jasså ni åkte på rea ni med.

2008-12-27 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0