Nyårsafton

Jaha, då var det sista dagen på detta året. Mycket roligt har ju hänt och lite tråkigt också.
Den största och roligaste upplevelsen var väl att bli 2 barns mor, det mindre roliga var att min morfar dog och att vi fick avliva våran lilla hund Tova.

Men i morgon är det nytt år och nya tag och jag hoppas det blir ett bra år.

I kväll ska vi till Mats och Pauline på nyårsfest och jag hoppas jag ska orka hela kvällen.

I natt har jag sovit ganska bra och Ester också då förstås, jag gick opch la mig tidigt och det var skönt.
Alma ropade vi 01 att hon ville komma och lägga sig hos pappa, han tar nämligen hand om henne på natten.

Vi har varit och köpt lite raketer i dag och Alma gjorde klart för oss att hon inte skulle följa med ut och titta när vi skjuter dem. Hon är rädd för allt som låter.

Just nu sover barnen, Alma i sin säng och Ester ute. Andreas har jouren när det gäller Ester för man får gå ut och skaka vagnen ibland så hon somnar om.

Själv är jag nyduschad och färdig för kvällen, ska  förstås byta kläder för just nu har jag pyjamasen på mig.

Jag vill önska alla Ett Gott Nytt År och en god fortsättning på det nya året!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: julia

jag har också fixat en blogg nu, hade en annan innan men den hade smått damp, om du vill läsa den så är länken här : http://juliamariaolsson.blogg.se

Gott Nytt År !

hälsa Alma :)

2008-12-31 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0