Dan före dan.....

Hon har gjort det , min älskade lilla bebis. I morse när hon låg på golvet rullade hon från rygg till mage, inte ens 4 månader. Hennes storasyster var ganska exakt 5 månader när hon gjorde det. Det är nu man inser att hon inte är någon "liten" bebis längre.



Jag tror Ester håller på att få en tand, hon kör med sitt pekfinger i underkäken hela tiden, hon sover även ganska oroligt.

Alma, stimmigare än någonsin, vet inte om det är för att det är jul eller om hon kommit till sitt 3-års trots för 100:e gången. Det är tur att hon äntligen börjat intressera sig för TV:n, hon älskar att se på Pippi Långstrump. Kanske inte den lämpligaste filmen då hon suger åt sig som en svamp på alla dumheter som Pippi hittar på, men men vad gör man inte för lite lugn och ro.

Tänk att det är julafton i morgon, jag har alltid lika svårt att förstå att julen kommer så fort, sommaren är ju precis slut.
Julen ska vi fira hemma hos min syster i Mörbylånga, som tur är erbjöd sig Andreas "dräng" att jobba i morgon. Men det händer alltid någonting när vi ska iväg, så jag ska inte ropa Hurra än.

Nu är snart min lilla kyckling färdig så jag får väl gå och ta hand om den.

Här kommer en bild på vår gran, kanske inte den vackraste.......

Kanske inte den vackaste.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0